Wednesday 9 November 2011

perangai perempuan sakai

engkau kalau jadi perempuan please jangan kacau " in a relationship " orang ?  . sebab perangai kau buleh buat orang lain " break " tahu takk ! weyy weyy , lelaki bukan ade orang jea dalam dunia nie berduta tahu tak ? knape lah kau nak dye jugak walaupun dye dah " berpunya " ? pelik dowhh .. kau cari lah lelaki lain dowhh , bukan semua laki nak permainkan hati perempuan okayy , juat kau kene pandai pilih jea dan pastikan dye sesuai dengan kau okayy babe ? chil lah sayang tak perlu nangis sebab laki yang kau sayang kau tak dapat sebab dye dah berpunya okayy baby ? . ramai lagi nak dekat kau tapi kau tak nampak dan hati kau tak terbuka untuk laki lain sebabkan laki tuh kan sayang ? hmm .. aku tahu lah semua tuh , sebab aku pernah jadi macam kau . tapi aku lagi teruk dari kau , kau pun kene pikir jugak ramai lagi orang yang lebih kecewa dari kau , tapi kenapa dye orang bulih lepaskan ex dye ? sebab dye orang pikir orang yang dye sayang tak kan datang kembali lah ... aku nak kau jangan kacau hubungan orang lain okayy ? kau pun kene pikir jugak perasan perempuan yg couple dengan laki tuhh , Hope tak gdoh okayy . so aku nak kau pikir lah kata-2 aku niyhh okayy ? # see aku dah jiwang dan mula merepekk -_____- , sebab kau lah niyh , Hahaha ...

No comments:

Post a Comment