Monday 5 December 2011

Tadi jumpa Gemokk




sebenarnye gemok suruh wawa jumpa malam dekat tempat dye kerja . Then , wawa ckp lah takpe lah " takpe lah bie , bby takmo kacau bie kerja " HikHikHik . Dye suruh wawa teman dye , Gila ke gemok tuh ..

HikHik , tdi jumpa gemok dekat tempat dye selalu lepak .. dye suruh datang dekat dye , tapi wawa malu sebab ade kawan dye . Time tahu bapak majal . Haha , Tapi nak buat macam mne kene lah " COOL MAN " Haha , jumpa-2 jea terus cium tangan aku ? Haha . Gila kot gemok tuh . Mybe rindu sangat kot ? yelah dye asyik busy jea , Takpe wawa tak marah sebab dye bukan cari perempuan lain pun :) klau dye cari perempuan dah lama wawa sepak dye :)  Haha , Terok gila :p time lepak dengan kawan dye tuh boleh pulak dye main cubit-2 pipi aku , Tapi serious malu gila dye buat macam tuh yelah dye buat depan kawan-2 dye kot --'

Lepas dye main cubit pipi aku niyh , boleh pulak kiss pipi aku --' lama pulak tuh .. sampai merah muka aku sebab malu :) Haha . Then , dye nyanyi lagu " Fall For You "  lepas dye habis nyanyi lagu tuh aku pulak nyanyi lagu " Ombak rindu " :) Time aku nyanyi lagu tuh dye pandang jea aku :) Aku nyanyi tuh iklas untuk dye , sebab aku nak dia tahu yang aku sayang dye sangat sangat :) Hee ~ habis jea lagu ombak rindu dye terus kiss pipi aku lama-2 , sambil tuh kau cakap " thankyou baby " HikHikHik , 

Aku lepak dengan dia kejap jea , sebab dye ade hal . Hurmm , sediyh gila tapi takde sebab dah jumpa kann ? hilang lah sikit rindu tuh :) time kau nak pergi tuh kau cakap " baby jaga diri elok-2 taw sayang , baby kene selalu ingat bie , bie sayang baby sangat , jangan menangis lagi taw , Bye sayang . i got go to now , baby dengar taw apa yang bie cakap , Nanty sampai umah kau tido nanty bie topup kan baby taw sayang nanty kita main text msj " Fuhh ayat kau boleh buat aku cair lah sayang ! then , kau kiss pipi aku lagi kan ?  Ohh :') sayang kau !

No comments:

Post a Comment