Monday 12 March 2012

hurmmm :'/

Wow! dia kata dekat adek angkat aku, aku just kawan dengan dia ? Wow! kecik hati terguris jiwa dengar kot.. Mybe ni dugaan bagi aku kot .. ya allah sakitnya hati dengar semua niy.. tapi wawa kau kene kuat kene sabar dengan semua dugaan yang aku hadapi .. aku takut dia tinggalkan aku je. Yes, aku memang tak cantik tapi aku mempunyai hati yang lembut dan hati yang lembut nie perlukan orang yang tersayang untuk hati ni gembira ..
aku harap dia lelaki yang faham aku n aku akan faham dia.

Okay, aku rindu dia! hmm, bila nak jumpa :/  dia asyik busy je :'( takpe aku sabar tapi aku nak sangat jumpa dia dalam minggu nie nanti aku balik asrama tak jumpa dia dah. hmm :') ..

Ø Cinta tidak akan datang kalau tidak dicari , cinta juga takkan dapat kalau tiada ada siapa yang memberi, tapi mencari biarlah pada yang sudi, bukan meminta pada yang simpati .


harap dia faham apa yang aku nak sampaikan 

No comments:

Post a Comment