Wednesday 21 March 2012

MISS YOU MY EX

Lalala~
Aku stil rindukan dia walaupun aku dah ada penk and walaupun dia dah tinggalkan aku :( Why aku tak boleh lupakan dia nie? Why Why. padahal dia dah buat aku kecewa n terluka tapi stil lagi aku nak kan dia. nampak sangat aku betul-2 cintakan dia sepenuh hati aku :'( tapi kenapa dia pergi dari aku? Aku tak layak ke untuk dia? mybe yes. Hari itu aku ada hantar msj dekat dia pasal jam dia. tapi dia tak balas msj tu :') takpe aku sabar. Aku nak call dia tapi nampak sangat aku tergedik gedik dekat dia :') Aku rindu sayang nak panggil kau biy sayang. Aku rindu sangat nak shisha dengan kau :') Why jadi macam nie? mybe sebab aku macam asrama kot yelah dia kan kesepian .. hmm, tapi sebelum aku masuk asrama kau ada janji dengan aku yang kau takkan cari yang lain ayat kau seolah-2 aku nie GF kau donnie :') Aku ingat lagi time shisha kawan kau time kau yang aku nie GF kau ke. Then, aku sebok aku cakap bukan, lepas tu kau cakap" yes dia GF aku knapa? " weyh kau tahu aku selalu ingat perkataan tu. tapi hari tu kau cakap kita tak couple :') tak sangka kau macam nie donnie. senang nya kau lupakan aku kan? hmm,

No comments:

Post a Comment