Wednesday, 16 November 2011

Hati Aku




biee , orang sayang bie sangat-2 taww , bie jangan lah cakap " nnty kalo bie xdea by jaga diri leklok auww , jgn nakal2 ." bie tahu tak  bila bie cakap macam tuh by tiba-2 nangis , bie tahukan by sayang bie sangat-2 bie jangan lah cakap macam tuh lagi ): . by tak sanggup nak biarkan bie pergi bie tahu tak ? hanye tuhan yang tahu bertapa sayangnye aku dekat kau , hanye tuhan yang tahu bertapa aku cinta dye nak mati . hanye tuhan yang tahu bertapa aku rindu kau setiap hari sampai kan hati tergerak nak pergi tempat bie tapi takde duit :( .... by nak bie tahu dalam hati by hanya ada seorang lelaki yang by sayang , lelaki tuh ade lah biee " amirul aiman " ...by sayang bie sangat-2 . " bie kau dah dapat curi hati aku nie , kau jaga lah n simpan hati aku nie baik-2 okayy , jangan sesekali kau lukakan hati aku yang kau dah curi nie , hati aku nie khas untuk kau AMIRUL AIMAN :) " kau ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccinta maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaati aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaku AMIRULL AIMANN :')

No comments:

Post a Comment