Thursday 17 November 2011

Isi hati saya :(




Hmm , tadi aku call dye , kitaorang pun cakap-2 lahh kann . lepas tuh gadoh kejap sampai dye kata " by nak kita off ke ?  aku sanggup buat apa apa jea janji kau bahagia , okay lah bubye . aku sayang kau sangat-2 iloveyouby " lepas tuh kau tutup . lepas kau tutup Call aku terus aku meraung menangis , kau tahu aku pun tak tahu kenapa aku tiba-2 aku nangis . Hmm , mybe sebab aku betul-2 sayang n cinta dekat kau . kau tahu berapa lama aku nangis sebab kau cakap macam tuh , dari pukul 8.30 pagi sampai pukul 9.30 hmm 2 jam tahu takk ? Hmm ,


 aku nak sangat kau setia dengan aku tapi kenapa ade seorang perempuan lain dalam hati kau ? perempuan tuh sayang sangat dekat kau kan ? mybe kau pun sayang dye jugakk kan . tapi hati aku nie kau nak campak mana sayang , laut cina ke ., Hmm , aku nak sangat yang dalam hati kau ade aku , tapi sayang kan ade jugak nama orang lain ... Hmm , 

Aku cukup kecewa dengan ex aku sampai kan aku jadi pengkid kau tahu ? nabi tak mengaku umat  tahu tak . sampai macam tuh sekali aku kecewa dengan laki . aku pun tak tahu macam mana hati aku terbuka untuk kau . Terima kasih sebab kau dah bukak pintu hati lelaki aku dan tertutup hati aku untuk perempuann terima kasih sangat sangat sayang .

Bie dengar nie sayang " saya nak awak tahu yang saya sayangkan awak sepenuh hati saya , saya sanggup ceredakan diri saya sebab nak tengok awak bahagia . saya sanggup menahan menangis sebab rindukan awak sangat sangat .Hanye tuhan yang tahu bertapa rindu , sayang , cinta saya dekat awakk . saya sanggup terima awak ade perempuan lain di sebabkan saya sayangkan awak (: saya nak tengok awak bahagian , biarlahh saya menangis sebab awakk , biarrlahh saya toreh tangan sebab terluka , biarlahh saya sakit awak sihat , selama saya tak jumpa awakk saya hanye mampu bersabar sebab nak jumpa awakk , awak jarang call saya kenapa ? Okay saya tahu credit awak bukan untuk saya untuk perempuan tuh kan . Hmm , saya hanye mampu tersenyum depan awakk tapi dalam hati yaaa allahhh tuhan yang tahu bertapa perit yang lah duga yang aku hadapi "

you lose the love i love the  more " jar of heart "

Oh Tuhan ku sayang dia , Oh Tuhan ku rindu dia , Dimanakah hilangnya , Dirinya yang bernama Cinta , Sungguh bukan perpisahan kumahu , sungguh tak bermaya diriku , Apa yang harusku perkatakan , Mungkinkah ini bisa membuat kau bahagia , Kau senyum ku menangis , Kau gembira ku berduka , Ku doakan dia terus bahagia , Bersama insan yang dicinta .

ILOVEYOUAMIRULAIMAN ! ILOVEYOUAIMRULAIMAN ! ILOVEYOUAMIRULAIMAN ! ILOVEYOUAIMRULAIMAN ! 

No comments:

Post a Comment