Monday, 28 November 2011

I Love You Bie , Muahh sikit :)

Chatting With My Baby Boo :)


Aiman : Bby bilew ko nk dtg sini lgi ? :(
Wawa : Haha , knapa ? Rindu lha tuh ^_^ bie bukan tak suka bby datang sane kea ?
Aiman : ade bie ckp bie x sukew ? Kfine . bby tak pyh dtg lgi . aq tk winduw ko pun :(
Wawa : Atoto , takmoo lha majuk gemokk . Bie tak suka bby datang kan ?
Aiman : hurmm , mnew  adew aq ko dtg sini la bby sbb tu aq tnye bonggok bilew ko nak dtg . rindu :(
Wawa : Haha , Atoto , nnty lha okayy sayang :)
Aiman : hurmm .
Wawa : bie , takmoo lha majuk okayy ? nnty kita jumpa jugak kan ?
Aiman : hurmm ,
Wawa : untunglha bie pakai kau aku dengan bby , bby suka sabenarnye sayang ^_^
Aiman : bby dgr ni klo pkai ko aq pun x semestinya bie x syg bby :)
Wawa : Hee ~ okayy bie :) Orang nak keluar pergi makan :)
Aiman : Kfine , Bye
Wawa : Biee ! Orang nak makan dengan mama lah sayang . Takmoo lah marah sayang :(
Aiman : owh an nk yg jumpew laki :)
Wawa : Haha , tahu pun takut
Aiman : Ofcoz la glew..
Wawa : Bby nak satu jea dari bie kasih sayang bie :(
Aiman : hurmm , i already give my heart .
Wawa : Okay sayang , thankyou bie , Bie i got to go now ,
Aiman : okay , i lov u to bby <3 , dont noty2 ok  , hee .
Wawa : Okayy sayang jangan risau okayy sayang :) I love you too sayang .
Aiman : :)

Foyoooooo Foyoooo , Thankyou bie , I Love You So Much ! Bie , Bby nak bie tahu yang by nak dari bie kasih sayang yang iklas , kesetiaan yang suci perhatian dari bie :) bie , I miss you everday n evernigth . I need you in my life , only you can make me happy :)

No comments:

Post a Comment