Tuesday 29 November 2011

Kau kata nak jadi P.E.N.G.K.I.D

Weyh perempuan kau kata nak jadi pengkid tapi kuat majuk dengan aku . Ada kea pengkid kuat merajuk ? ade kea ade kea ? Takde kannn , Bajet pengkid dowh kau ..

Nanty kau nak pujuk awek kau yang tgh merajuk macam mane ? Kau merajuk awek kau pun merajuk --' Apa cerita , Klau dua-2 merajuk siapa nak pujuk dowhh pastu nanty lama-2 breakk .. Haha , Dengan aku pun kau merajuk bagai lepas tuh aku jugak nak kene pujuk okayy sampai kau okayy . Weyh pikir lha aku yang jadi ex pengkid pun boleh tahan pujuk kau apa lagi kau YANG NAK JADI PENGKID sangat , Haiyoo ini perempuan lah manyak bikin susah meyy .

And lagi satu rambut kau panjang macam perempuan tapi nak jadi pengkid apa cerita , Haiyoo ini perempuan ..

Kau tak payah lah jadi pengkid merajuk jea tahu , rambut dah panjang then nak jadi pengkid --' gelak sikit Haha ,
Weyh klau kau baca blog aku nie terasa kea apa kalau nak gaduh cakap okay baby I WAIT YOU

Bajet pengkid dowhh kauu , siap tanye aku lagi macam mne nak jadi peng , macam mne nak mengorat perempuan , Haha , Sakai

No comments:

Post a Comment