Monday 28 November 2011

Kau tetap dalam hati aku bie :)


Budak perempuan yang suka dekat bf aku # Hmm , terasa ? mybe engkau kot :)

Weyhh kau tolong lepaskan aiman untuk aku dowhh , Kau kene faham jugak yang aiman tgh couple dengan aku . Weyh pikir lah perasan aku jugak yang tgk couple dengan dye :( yes aku tahu kau sayang dye sangat sangat sangat kann ? tapi perasaan aku kau nak campak mane sayang ?

Cuba lah kau pikir klau kau ade dekat tempat aku sekarang mesti kau merayu-2 macam aku nie . Syang , siapa tak sakit hati kan bf kita ade org kacau ? Kau pikir kau punye sayang jea dekat aiman kan ?  Kau tak pikir pun perasaan aku yang teluka nie .. Yang kau tahu kau punye perasaan jea ..

Aku bukan nak sound kau but aku tak kisah klau korang kawan , Tapi korang sekarang scandle tahu takk scandle ? Boleh buat aku break dengan aiman tahu takk ? Aku nak aiman setia dengan aku bukan curang , Okay aku tahu aku tak sempurna jadi perempuan aku tahu aku ex pengkid . Weyh , aku dulu kecewa dengan cinta lelaki sampai jadi pengkid kau tahu tak ? Nabi tak mengaku umat kau tahu takk ? Sampai macam tuh sekali aku kecewa dengan laki tapi kau ade ? takde kan , aku nie pun boleh lepaskan ex aku sampai aku jadi pengkid tahu takk weyyhh ? Hmm ,

Aku nak kau faham perasaan aku :) Aku tahu aku ex pengkid , Ex pengkid pun ade perasan kann sayangg ..

bie nie luahan hati bby :

Dalam hati ini ada nama muu nama seorang insan yang aku rindu , ( AMIRUL AIMAN )
Dalam senyum ini ada tangisan , tangisan seorang insan terluka . ( depan bie bby senyum tapi dalam hati fuhh tuhan yang tahu )
Sayu hati sayu sekali melihat engkau berpimpin tangan si dia . ( Fuhh sayu nye hati aku bila tahu kau pegang tangan dye tuh )
Sakit hati , sakit sekali pabila cinta yang aku beri tak di hargai ( Knapa bie buat macam nie ? Hmm , Tapi bby percaya yang bie akan jaga hati bie elok-2 sebab bie ade cakap dengan bby n janji hari tu )

No comments:

Post a Comment